FR  |  NL
Jobs

Sinds 1880 is Facq, een Belgisch familiebedrijf in permanente ontwikkeling, de specialist in badkamer, verwarming en systemen voor energiebesparing. Facq staat voor een omzet van meer dan 385 miljoen euro en stelt meer dan 900 medewerkers tewerk in 46 verkooppunten, 16 showrooms en 3 logistieke centra.


Wij zoeken momenteel collega's voor volgende functies:

Ontdek onze vacatures:

Wat is je missie bij Facq?

Binnen jouw regio ga je op zoek naar nieuwe klanten en ben je tevens verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het bestaande cliënteel (installateurs van sanitair en centrale verwarming, aankoopdiensten van grote bedrijven,...).

Je bouwt lange termijn relaties uit, onderhandelt op commercieel vlak en hebt een neus voor prospectie.

Je kan hierbij rekenen op de volle ondersteuning van onze verkooppunten.

 

Wie zoeken wij?

Een geboren netwerker en verkoper voor wie klantentevredenheid en resultaatgerichtheid op de eerste plaats komen, en voor wie prospectie een uitdaging is.

Affiniteit (door studies en/of ervaring) met techniek, ideaal gezien met sanitair en verwarming is een must.

Enkele jaren ervaring in de B-to-B verkoop in de regio is een pluspunt.

Je woont in de betrokken regio (Groot Antwerpen) en spreekt vlot Nederlands.

Wat is je missie bij Facq? 

Binnen de regio Antwerpen-Limburg ga je op zoek naar nieuwe bouwprojecten en ben je tevens verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het bestaande cliënteel  (bouwpromotoren, bouwbedrijven, SOD firma’s, aannemers, architecten en studiebureaus...). 

Je analyseert de beschikbare marktinformatie en bouwt een sterk netwerk met lange termijn relaties uit.

Je onderhandelt op commercieel vlak met HVAC installatiebedrijven enkan hierbij rekenen op de ondersteuning van onze showrooms, projectteams en onze partner-leveranciers.


Wie zoeken wij?

Een geboren netwerker en verkoper voor wie klantentevredenheid en resultaatgerichtheid op de eerste plaats komen, en voor wie prospectie een uitdaging is.

Je kan terugkijken op bewezen succes in de B-to-B verkoop.

Affiniteit met de wereld van het vastgoed en meer bepaald met projectontwikkeling is een must. Voeling met de sector van het sanitair en HVAC is een pluspunt.

Je woont in de betrokken regio.

Voor ons Procenter te Grivegnée zoeken wij een (m/v)

Adjunct Procenter


Wat is je missie bij Facq?

Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de klanten (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...), voor de verkoop en het technisch advies.


In geval van afwezigheid van de verantwoordelijke van het Sanicenter sta je in voor de functionele verantwoordelijkheden en neem je de leiding van het team, alsook het administratieve personeelsbeheer waar (verlof, planning, prestaties, ziekte, enz…).


Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair en verwarming door opleiding of ervaring.

Als assertieve en diplomatische teamplayer heb je meerdere jaren ervaring in de verkoop.

Beslissingen nemen en problemen oplossen maken deel uit van je competenties.

Ervaring in het leiden van een team is een pluspunt.






Voor onze showroom te Alleur  zoeken wij een (m/v)

Adviseur-Verkoper


Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;


Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

Je hebt ervaring met het gebruik van een computersysteem en het lezen van plannen ;

Je bent vlot tweetalig NL/FR

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover.

Voor ons Regionaal Magazijn te Zaventem zoeken wij een (m/v)

Assistent Logistiek Teamleader


Wat is je missie bij Facq?

Naast je taken als magazijnier, ben je de rechterhand van de Teamleader Logistiek. 

Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de orderpicking, het stockeren van de goederen, alsook van de retours.

Als coach motiveer je de medewerkers van je ploeg en je volgt mee de werkverdeling en uitvoering van de taken op.

Je neemt administratieve taken ter harte, zoals de opvolging van de prestaties van je medewerkers, de behandeling van het mailverkeer, de documentenstroom in het kader van retours, enz…

Je rapporteert aan je Teamleader Logistiek.


Wie zoeken wij?

Als ervaren magazijnier heb je een klare kijk op de organisatie en oog voor detail.

Je bent een geboren coach die bijstuurt waar nodig en prioriteiten stelt, teneinde de vooropgestelde planning te respecteren. 

Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.

Je bent een vlotte communicator en drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans  

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Om onze ploeg van chauffeurs in Merelbeke te versterken, zijn we op zoek naar Chauffeurs C met vakbekwaamheid die graag extra op zaterdag willen werken.

 

Wat is je missie?

Je zorgt voor de leveringen op zaterdag bij een tiental professionele/particulieren klanten in de regio Oost en West Vlaanderen, volgens een opgestelde ritvolgorde.  Samen met een collega laad je je vrachtwagen. Je werkt op een stipte en zorgvuldige manier.

 

Wie zoeken wij?

Je hebt relevante ervaring als distributiechauffeur  met vakbekwaamheid en hebt een goede kennis van het Belgische wegennet.

Je start om 7.00 uur  en je werkt gemiddeld 6 à 8 uur, naargelang de voorziene rit  en het aantal leveringen.

Je rijdt graag met een 12T vrachtwagen, voorzien van een automatische versnellingsbak ;

Fysisch werk  is geen probleem.

Je bent klantvriendelijk en zoekt steeds de beste oplossing voor elke situatie in samenspraak met je collega op expeditie.

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig ;

Je spreekt vlot Nederlands.

 

Wat bieden wij?

Een uitdagende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf.
Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques

Wat is je missie?

Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van je vrachtwagen.

Je levert dagelijks correct en tijdig de bestellingen bij onze klanten en/of filialen in de regio Oost - en West- Vlaanderen, en Antwerpen. 

 

Wie zoeken wij?

Je hebt  ervaring als distributiechauffeur en beschikt over een rijbewijs C met vakbekwaamheid en een geldige bestuurderskaart.

Je bent Nederlandstalig.

Je hebt een goede kennis van het Belgische wegennet.

Je bent klantvriendelijk en zoekt steeds de beste oplossing voor elke situatie.

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig.

Je start dagelijks om 6u00 of 07u00  - op vrijwillige basis werk je sporadisch op zaterdag.


 

Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf.

Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques, een bonus en een groepverzekering.

Voor ons Regionaal Magazijn te Alleur zoeken wij een (m/v)

Tweetalige Chauffeur C


Wat is je missie?

Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vrachtwagen en het correct en tijdig leveren van de bestellingen bij onze klanten en/of filialen.



Wie zoeken wij?

Je hebt relevante ervaring als distributiechauffeur en hebt een goede kennis van het Belgische wegennet ;


Je bent klantvriendelijk en steeds de beste oplossing voor elke situatie ;


Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig ;


Je bent vlot tweetalig Nederlands – Frans.





Wat is je missie bij Facq?

  • Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van je vrachtwagen.
  • Je levert dagelijks correct en tijdig de bestellingen bij onze klanten en/of filialen.


Wie zoeken wij?

  • Je hebt ervaring als distributiechauffeur en beschikt over een rijbewijs C met vakbekwaamheid en een geldige bestuurderskaart.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans
  • Je hebt een goede kennis van het Belgische wegennet.
  • Je bent klantvriendelijk en zoekt steeds de beste oplossing voor elke situatie.
  • Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig.

Wat is uw opdracht bij Facq?

 

  Tijdelijke opdracht vervanging zwangerschapsverlof.

  • U verleent dagelijkse ondersteuning aan uw collega’s van de commerciële teams (Regionale managers, Afgevaardigden en Winkelverantwoordelijken) en u beantwoordt de vragen van onze klanten.

  • U staat in voor het ingeven van de nettoprijzen voor de klanten;

  • U zorgt voor het aanmaken en het beheer van de klantenfiches (checken van btw, activiteitssector, status, enz.)

  • U beheert de aankoopkaarten van klanten en personeelsleden van Facq voor de regio die u is toegewezen;

  • U verleent de toegangen tot e-commerce, en verstrekt de logins en passwords;

  • U beheert de klantenklachten ( dienst na verkoop & commercieël) en de e-mails van particuliere klanten.

 

Naar wie zijn wij op zoek?

 

  • U bent klantgericht en een hoogstaande dienstverlening is uw topprioriteit;

  • U heeft een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans (zowel mondeling als schriftelijk);

  • U bent autonoom en werkt nauwgezet;

  • U heeft een uitstekende kennis van Open Office en Internet;

  • U bent een team player;

  • U bent communicatievaardig en bent vlot in de omgang met onze partners en klanten;

  • U bent ordelijk en georganiseerd;

 

Wat is je missie?

Binnen ons contact center sta je in voor de service aan de klanten : antwoorden op hun vragen met betrekking tot de bestellingen (levering, beschikbaarheid van de artikels) en tot de producten ( prijzen, stock, termijn);

Je verzekert de opvolging tot en met het noteren van de bestelling;

Je organiseert de levering in samenwerking met de dienst expeditie;

Wie zoeken wij?

Je voelt je in je nopjes in een administratieve functie, met commerciële telefonische contacten;

Je bent vlot tweetalig NL/FR

Je hebt een analytische geest en een goed probleemoplossend vermogen;

Klantgerichtheid en correct afhandelen van de dossiers zijn een evidentie voor jou;

Je werkt nauwkeurig en volgt nauwgezet de bestaande procedures;

Basiskennis sanitair en verwarming is een plus;

Je bent bereid een zaterdag op 8 te werken.

Wat is je missie bij Facq?

Als HR business partner onder leiding van de HR manager, ben je de hoofdlink tussen HR en het lijnmanagement ; je zorgt voor de correcte en kwalitatieve toepassing van de HR procedures.

Je bent het HR aanspreekpunt voor de bijhuizen van Vlaams-Brabant, Limburg en Antwerpen, alsook de regionale zetel te Zaventem.

In nauwe samenwerking met het management volg je de medewerkers gedurende hun hele loopbaan bij Facq :


  • Rekrutering en selectie: je zorgt voor alle stappen in het rekruterings- en selectieproces van de nieuwe medewerkers alsook voor de interne medewerkers die wensen te evolueren naar een andere functie.

  • Beheer van competenties: je zorgt voor de nodige ondersteuning inzake opleiding en evaluatie van de medewerkers zodat tegemoet gekomen wordt aan hun ontwikkelingsbehoeften (identificatie van de behoeften, implementatie en opvolging van de opleidingsplannen).

  • Support: je verleent advies in lijn met de HR strategie van het bedrijf.

  • Reporting: je volgt de HR indicatoren op en interpreteert deze.

  • Projecten: op aanvraag leid je verbeterprojecten (vb. aanwezigheidsbeleid).

 

Wie zoeken wij?

 

Om in deze missie te slagen

  • beschik je over een ervaring van minimum 5 jaar in een generalistische of specialistische functie binnen HR.

  • Je hebt een goede basiskennis van sociale wetgeving.

  • Je beschikt over een goed inzicht in HR activiteiten en processen.

  • Je bent een geboren communicator, zowel mondeling als schriftelijk, en zowel in het Nederlands als in het Frans.

  • Je bent van nature positief en voelt je betrokken, en draagt graag bij tot de resultaten van het team.

  • Je bent klantgericht en luistervaardig.

Wat is je missie bij Facq?

Als HR business partner onder leiding van de HR manager, ben je de hoofdlink tussen HR en het lijnmanagement ; je zorgt voor de correcte en kwalitatieve toepassing van de HR procedures.

Je bent het HR aanspreekpunt voor de bijhuizen van Waalse Brabant, Brussel, alsook de regionale magazijn te Zaventem.

In nauwe samenwerking met het management volg je de medewerkers gedurende hun hele loopbaan bij Facq :


- Rekrutering en selectie: je zorgt voor alle stappen in het rekruterings- en selectieproces van de nieuwe medewerkers alsook voor de interne medewerkers die wensen te evolueren naar een andere functie.

- Beheer van competenties: je zorgt voor de nodige ondersteuning inzake opleiding en evaluatie van de medewerkers zodat tegemoet gekomen wordt aan hun ontwikkelingsbehoeften (identificatie van de behoeften, implementatie en opvolging van de opleidingsplannen).

- Support: je verleent advies in lijn met de HR strategie van het bedrijf.

- Reporting: je volgt de HR indicatoren op en interpreteert deze.

- Projecten: op aanvraag leid je verbeterprojecten (vb. aanwezigheidsbeleid).

 

Wie zoeken wij?

 

Om in deze missie te slagen

- beschik je over een ervaring van minimum 5 jaar in een generalistische of specialistische functie binnen HR.

- Je hebt een goede basiskennis van sociale wetgeving.

- Je beschikt over een goed inzicht in HR activiteiten en processen.

- Je bent een geboren communicator, zowel mondeling als schriftelijk, en zowel in het Nederlands als in het Frans.

- Je bent van nature positief en voelt je betrokken, en draagt graag bij tot de resultaten van het team.

- Je bent klantgericht en luistervaardig.

Wat is je missie bij Facq?

  • Als verantwoordelijke organiseer en coördineer je dagelijks zowel de stockering, de voorbereiding van de bestellingen als de afhandeling van de retourzendingen.
  • Als coach motiveer je je ploeg. Je zorgt voor de verdeling en de uitvoering van de taken.
  • Je neemt de administratieve taken ter harte zoals de opvolging van de prestaties, de behandeling van het mailverkeer en het administratief beheer van de documentenflow.
  • Je rapporteert aan de Supervisor Logistiek.

Wie zoeken wij?

  • Als ervaren magazijnier bestuurt je vlot de courante toestellen (stapelaar – heftruck – reachtruck).
  • Je hebt een duidelijke kijk op de werkorganisatie en hebt aandacht voor de details.
  • Je bent een geboren coach, met relevante ervaring in het beheer van een team, van planning en prioriteiten.
  • Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.
  • Je bent flexibel en stipt en zorgt dat de voorgeschreven procedures nageleefd worden.
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans   .
  • Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Voor onsregionaalmagazijn in Alleur zoeken wij jeen

Logistiek Teamleader


Wat is je missie bij Facq?

Als verantwoordelijke organiseer en coördineer je dagelijks zowel de stockering, de voorbereiding van de bestellingen als de afhandeling van de retourzendingen.

Als coach motiveer je je ploeg. Je zorgt voor de verdeling en de uitvoering van de taken.

Je neemt de administratieve taken ter harte zoals de opvolging van de prestaties, de behandeling van het mailverkeer en het administratief beheer van de documentenflow.

Je rapporteert aan de Supervisor Logistiek.


Wie zoeken wij?

Als ervaren magazijnier bestuurt je vlot de courante toestellen (stapelaar – heftruck – reachtruck).

Je hebt een duidelijke kijk op de werkorganisatie en hebt aandacht voor de details.

Je bent een geboren coach, met relevante ervaring in het beheer van een team, van planning en prioriteiten.

Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.

Je bent flexibel en stipt en zorgt dat de voorgeschreven procedures nageleefd worden.

Je drukt je vlot uit in het Frans   .

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Wat is je missie bij Facq?

Je stockeert de goederen, ons assortiment buizen tot lengte 6 meter,  zorgvuldig en op een veilige manier op de juiste locatie zodat de bestellingen vlot voorbereid kunnen worden ;

Je verzamelt zorgvuldig, tijdig en correct de bestelde goederen, controleert en verpakt ze om ze vervolgens klaar te zetten voor levering aan eigen winkels of klanten ;

Bijkomend zorg je voor het correct opbouwen van de paletten met de verschillende goederen . Je zorgt voor het efficiënt en optimaal laden van de opliggers.

Je bent mede verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn.


 

Wie zoeken wij?

Je bent een teamplayer voor wie fysiek werk geen probleem is ;

Je hebt relevante ervaring als magazijnier en kan met een heftuck rijden (brevet niet noodzakelijk maar een plus); ervaring met de rolbrug is een voordeel.

Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig ;

Je werkt in een wekelijks wisselend uurrooster van 6u00 tot 14u18 en van 11u42 tot 20u0


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf, waar het steeds mogelijk is om intern te evolueren ;

Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen.

Permanente opleidingen die je toelaten je potentieel verder te ontwikkelen ;

Wat is je missie bij Facq?

Je stockeert de goederen zorgvuldig en op een veilige manier op de juiste locatie zodat de bestellingen vlot voorbereid worden.

Je verzamelt tijdig en correct de bestelde goederen met behulp van een stapelaar en reachtruck . Je controleert en verpakt de goederen voor levering aan onze eigen winkels of aan klanten.

Je bent verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn.


 

Wie zoeken wij?

Je bent een teamspeler voor wie fysiek werk geen probleem is.

Je hebt relevante ervaring als magazijnier. Je bestuurt vlot een reachtruck en stapelaar (een brevet is een pluspunt).

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig.

Je werkt volgens een wisselend wekelijks uurrooster: van 6.00 tot 14.18 uur of van 11.42 tot 20.00 uur.


 

Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket  met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie?


Als Marketing Projectverantwoordelijke maak je deel uit van het Marketing team. Je werkt samen met de grafisch designer en rapporteert aan de Marketing & Communication Manager.


- Je bouwt marketingprogramma's op en voert ze uit, je ontwikkelt marketing automation initiatieven per doelgroep volgens hun respectievelijke customer journey (B2B en B2C);

- Je beheert digitale marketingcampagnes over verscheidene kanalen;

Je registreert en rapporteert de prestaties van deze campagnes

Je identificeert mogelijkheden voor verbetering, definieert actieplannen om deze te verwezenlijken en voert deze uit.

- Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van de marketingstrategie van het bedrijf. 

- Je ontwerpt en voert een uitgebreide social media strategie uit

- Je creëert, publiceert en verspreidt boeiende content, schrijft teksten voor de website, social media, e-mails en andere digitale kanalen.

- Je coördineert met externe partners. 


Wie zoeken wij?

- Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring met de ontwikkeling en uitvoering van digitale marketingprogramma's


- Customer journey mapping en prioritering, digitale en sociale media marketing en publicatie, website management, lead generatie en nurturing, data analyse, dashboard configuratie en optimalisatie zijn voor jou geen onbekenden...


- Ervaren met marketing automation en analytics platforms (bijv. Google) en CRM (Salesforce).


- Klant- en datagerichte mentaliteit


- Basiskennis van Adobe InDesign en Photoshop.


- Je bent goed georganiseerd, detailgericht en in staat om meerdere projecten tegelijk te beheren.


- Je beschikt over een uitstekende beheersing van het Nederlands en Frans en een goed niveau in het Engels.


- Je bent een multi-tasker


- Je bent een teamspeler en je kan autonoom werken.


- Je bent creatief, ruimdenkend en nieuwe ideeën schrikken je niet af.


- Je hebt zeer goede schrijfvaardigheden


- Je bent georganiseerd, dynamisch en gemotiveerd


Wat bieden wij?

 Wij bieden een vast contract in een bedrijf met een vriendelijke familiale bedrijfscultuur, een uitdagende functie in een groeiend bedrijf en de mogelijkheid om je intern verder te ontwikkelen.

 Een marktconform salaris, plus extra-legale voordelen, maaltijdcheques, een verzekeringspakket en een collectieve bonus.

Wat is je missie bij Facq?

Binnen de expeditiedienst van ons magazijn bied je administratieve en operationele ondersteuning, dit in teamverband. Hierbij word je ondersteund door een adjunct en verantwoordelijke.

  • Je staat mee in voor het klassement van de documenten en je zorgt ervoor dat de bestelbonnen bij de juiste ploeg in het magazijn terechtkomen, zodat zij de bestellingen tijdig kunnen klaarmaken.
  • Nadien controleer je dat de bestellingen door het magazijn zijn afgewerkt en op de juiste locatie worden gedropt.
  • Je ondersteunt je collega's bij de voorbereiding van de planning van de vrachtwagenritten en je maakt de leveringsdocumenten klaar voor de chauffeurs.
  • Je bewaakt het gehele proces tot de levering van de goederen op de eindbestemming.
  • Je grijpt in waar nodig om problemen te voorkomen of op te lossen, in samenspraak met de chauffeurs.


Wie zoeken wij?

  • Je bent een administratieve duizendpoot en houdt ervan in een team te werken.
  • Je werkt georganiseerd en nauwkeurig.  Je bent sterk in plannen en je houdt van uitdagingen en stress heeft weinig invloed op je prestaties.
  • Je bent communicatief, tweetalig NL/FR en je kan je gemakkelijk aanpassen aan de verschillende contacten.
  • Je bent bereid te werken volgens een vast wisselend uurrooster van 05u00 tot 13u30 en 13u30 tot 22u.
  • Om de 6 weken werk je op zaterdag van 06u45 tot 15u15.

Wat is je missie?

Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.

Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.

Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.

 

Wie zoeken wij?

Je bent extravert, klantvriendelijk en dynamisch;

Affiniteit met interieurvormgeving is een pluspunt;

Je bent een vlotte organisator, stressbestendig en hebt een uitstekend voorkomen;

Je spreekt vlot Nederlands, kennis van het Frans is een troef;

Je werkt van maandag tot vrijdag.

Wat is je missie?

Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.

Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.

Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.

 

Wie zoeken wij?

Je bent extravert, klantvriendelijk en dynamisch.

Affiniteit met interieurvormgeving is een pluspunt.

Je bent een vlotte organisator, stressbestendig en hebt een uitstekend voorkomen.

Je bent vlot Nederlandstalig.

Je werkt op zaterdag, met een vrije dag in de week.

Wat is je missie?

Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.

Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.

Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.

 

Wie zoeken wij?

Je bent extravert, klantvriendelijk en dynamisch;

Affiniteit met interieurvormgeving is een pluspunt;

Je bent een vlotte organisator, stressbestendig en hebt een uitstekend voorkomen;

Je spreekt vlot Nederlands;

Je werkt van maandag tot vrijdag.

Wat is je missie? 

Je onthaalt onze klanten (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) ;

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant ;

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel ;

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.


Wie zoeken wij? 

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring ;

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt ;

Je bent vlot tweetalig NL/FR ;  

Je hebt ervaring met het gebruik van een PC ;

Je staat open voor zaterdagwerk (1 zaterdag op 3) ;

Wat is je missie? 

  • Je onthaalt onze klanten aan de toonbank  (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) ;
  • Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant ;
  • Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel ;
  • Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

Wie zoeken wij? 

  • Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring ;
  • Ervaring in de verkoop is een pluspunt ;
  • Je werkt vlot met PC ;
  • Je staat open voor zaterdagwerk .
  • Je bent goed tweetalig NL/FR 

Wat is je missie? 

  • Je onthaalt onze klanten aan de toonbank  (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) ;
  • Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant ;
  • Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel ;
  • Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 Wie zoeken wij? 

  • Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring ;
  • Ervaring in de verkoop is een pluspunt ;
  • Je werkt vlot met PC ;
  • Je staat open voor zaterdagwerk .


Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.

 

Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair ; 

Je hebt ervaring met het gebruik van een computersysteem en het lezen van plannen ;

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover ;

Je bent vlot tweetalig NL/FR.

Wat is je missie bij Facq? 

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt;

Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair; 

Je werkt vlot met PC en hebt ervaring met het lezen van plannen;

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover;

Je spreekt vlot Nederlands;


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is jouw missie?

Als Showroom Advisor je voornaamste verantwoordelijkheden zijn: 

  • Het onthaal van onze particuliere klanten, het analyseren van hun behoeften, het adviseren en het begeleiden naar een oplossing op maat
  • Het opstellen van de offerte, de voorbereiding van het volledige dossier in samenwerking met de betrokken diensten, en het opvolgen tot de verkoop is afgesloten
  • Het verlenen van de dienst na verkoop


Wie zoeken wij?

  • Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt;
  • Je bent gepassioneerd door interieurdesign en/of de sanitair wereld; 
  • Je werkt vlot met PC en je hebt ervaring met het lezen van plannen;
  • Je bent bereid om op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover;
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans.

Voor onze showroom te Doornik zoeken wij een (m/v)

Adviseur Showroom


Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;


Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

Je hebt ervaring met het gebruik van een computersysteem en het lezen van plannen ;

Je bent vlot tweetalig NL/FR

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover.


Heb je interesse?

Stuur je CV en motivatiebrief via www.facq.be/jobs

Wat is je missie bij Facq?

Binnen de expeditie dienst van ons magazijn bied je administratieve en operationele ondersteuning, dit in teamverband. Hierbij word je ondersteund door een adjunct en verantwoordelijke.

  • Je staat mee in voor het klassement van de documenten en je zorgt ervoor dat de bestelbonnen bij de juiste ploeg in het magazijn terechtkomen, zodat zij de bestellingen tijdig kunnen klaarmaken.
  • Nadien controleer je dat de bestellingen door het magazijn zijn afgewerkt en op de juiste locatie worden gedropt.
  • Je ondersteunt je collega's bij de voorbereiding van de planning van de vrachtwagenritten en je maakt de leveringsdocumenten klaar voor de chauffeurs.
  • Je bewaakt het gehele proces tot de levering van de goederen op de eindbestemming.
  • Je grijpt in waar nodig om problemen te voorkomen of op te lossen, in samenspraak met de chauffeurs.


Wie zoeken wij?

  • Je bent een administratieve duizendpoot en houdt ervan in een team te werken.
  • Je werkt georganiseerd en nauwkeurig.  Je bent sterk in plannen en je houdt van uitdagingen en stress heeft weinig invloed op je prestaties.
  • Je bent communicatief, tweetalig NL/FR en je kan je gemakkelijk aanpassen aan de verschillende contacten.
  • Je bent bereid te werken volgens een vast wisselend uurrooster van 05u00 tot 13u30 en 13u30 tot 22u

Wat is je missie bij Facq?

Binnen de expeditiedienst van ons magazijn bied je administratieve en operationele ondersteuning :

  • Je zorgt dat de bestelbons bij de juiste afdeling in het magazijn terechtkomen, en volgt de afwerking ervan op ;
  • Je bereidt de vrachtwagenritten voor, samen met je collega's ;
  • Je waakt over het te leveren volume op de laadkaaien en optimaliseert waar nodig.
  • Je maakt de leveringsdocumenten klaar voor de chauffeurs.

Je bewaakt het gehele proces tot de levering van de goederen op de eindbestemming en legt de focus op een optimale klantentevredenheid.

Je grijpt in waar nodig om problemen te voorkomen of op te lossen, in samenspraak met de chauffeurs. Indien nodig help je hen een handje op de laadkaai.


Wie zoeken wij?

Je bent een operationele duizendpoot met een hands-on mentaliteit en je houdt ervan in een team te werken.

Je bent een vlotte communicator, en dit op alle niveaus.

Je neemt initiatief en bent een echte problem solver.

Je werkt georganiseerd en nauwkeurig.  

Ervaring in een expeditie omgeving is een plus.

Je werkt in een wekelijks wisselend regime (5u – 13u30/6u-14u30) en (13u30 - 22u), alsook één zaterdag op 5.


Wat is je missie bij Facq?

Als verantwoordelijke organiseer en coördineer je de dagelijkse werking van de Collect & Go afhaaldienst te Zaventem:

  • Je bent verantwoordelijk voor de tijdige voorbereiding van de bestellingen om de gestelde afhalingstermijnen aan de klanten te garanderen. 
  • Als coach motiveer je je ploeg en zorg je voor een optimale werkverdeling en een correct contact met de klanten. 
  • De administratieve taken zoals de opvolging van de prestaties, verlofplanning, de behandeling van het mailverkeer en documenten behoren tot je takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor het correcte beheer van de kassa.
  • Je staat samen met je ploeg in voor de orde en netheid bij de dienst afhalingen.

Je rapporteert aan de verantwoordelijke van de hallen.


Wie zoeken wij?

  • Je bent een geboren coach die bijstuurt waar nodig en prioriteiten stelt om de vooropgestelde planning te respecteren.
  • Je bent klantgericht en stressbestendig.
  • Je bent een open communicator. Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel. 
  • Je bestuurt vlot een hef- en reachtruck.
  • Je bent flexibel, stipt en respecteert de voorgeschreven procedures.
  • Je bent bereid om te werken in een wisselend uurrooster tussen 6u30 en 18u00 en volgens een beurtrol op zaterdag van 8u00 -16u30.
  • Je werkt vlot met PC en bent vlot tweetalig NL-FR.

Wat is je missie bij Facq? 

Je staat in voor de dagelijkse beheerstaken in het Contact Center : je neemt commerciële beslissingen, je houdt toezicht op de werkverdeling en planning, en staat garant voor een efficiënt werkende dienst;

Als people coach motiveer je je medewerkers, je biedt een luisterend oor en schept een kader van vertrouwen en zelfontplooiing. Je neemt ook het administratieve personeelsbeheer waar (planning, prestaties, professionele overzichten…);

Je ondersteunt je medewerkers in hun dagelijkse taken en waar nodig, zet je mee je schouders onder het operationele werk;

Je streeft naar continue verbetering van de bedrijfsprocessen van jouw afdeling en je werkt synergieën uit tussen je team en de andere diensten.


Wie zoeken wij?

Je bent een geboren team coach. Ervaring in een leidinggevende functie is zeker een troef.

Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans; 

Je bent besluitvaardig zodat je steeds de nodige acties kan ondernemen, ook onder tijdsdruk;

Je bent luistervaardig en beschikt over een goed probleemoplossend vermogen; 

Je resultaatgerichtheid zorgt dat je de vooropgestelde doelstellingen op een vastberaden manier behaalt.

Wat is je missie bij Facq? 


Je staat in voor de dagelijkse en commerciêle beheerstaken in het team Project HVAC : je neemt commerciële beslissingen, je houdt toezicht op de werkverdeling en planning, en staat garant voor een efficiënt werkende dienst;


Als people coach motiveer je je medewerkers, je biedt een luisterend oor en schept een kader van vertrouwen en zelfontplooiing. Je neemt ook het administratieve personeelsbeheer waar (planning, prestaties, professionele overzichten…);


Je ondersteunt je medewerkers in hun dagelijkse taken en waar nodig, zet je mee je schouders onder het operationele werk;


Je streeft naar continue verbetering van de bedrijfsprocessen van jouw afdeling en je werkt synergieën uit tussen je team en de andere diensten.



Wie zoeken wij?


- Je bent een geboren team coach. Ervaring in een leidinggevende functie is zeker een troef.

- Je bent goed tweetalig Nederlands-Frans; 

- Je bent besluitvaardig zodat je steeds de nodige acties kan ondernemen, ook onder druk;

- Je bent luistervaardig en beschikt over een goed probleemoplossend vermogen; 

- Je resultaatgerichtheid zorgt dat je de vooropgestelde doelstellingen op een vastberaden manier behaalt.

Voor onze showroom te Doornik  zoeken wij een (m/v)

Verantwoordelijke Showroom


Wat is je missie bij Facq?


Als verantwoordelijke voor de verkoop (van offerte tot dienst na verkoop) en het klantenadvies in de showroom sta je in voor het commercieel beheer en de ontwikkeling van het zakencijfer.

Je staat garant voor het professionele 'service-imago' van Facq en promoot een uitmuntende dienstverlening.

Je geeft leiding aan een ploeg van adviseur-verkopers. Je bent zelf ook operationeel betrokken bij de verkoop.


Wie zoeken wij?


Je bent een teamleider in hart en nieren, en kan terugkijken op enkele jaren succesvolle ervaring in de verkoop.

Je hebt technische competenties in sanitair, door opleiding of ervaring.

Je bent een vlotte beslisser en deinst er niet voor terug problemen op te lossen en veranderingen door te voeren. Je spreekt vlot in Frans en Neederlands.

Je bent bereid op zaterdag te werken; hier staat een vrije dag in de week tegenover.


Wat is je missie?

Binnen ons Contact Center sta je in voor de service aan de klanten : antwoorden op hun vragen met betrekking tot de bestellingen (levering, beschikbaarheid van de artikels) en tot de producten ( prijzen, stock, termijn) ;

Je verzekert de opvolging tot en met het noteren van de bestelling, dit in samenwerking met de commercïele afdeling die de offerte opmaakte ;

Je organiseert de levering in samenwerking met de dienst expeditie ;

Je verzekert de dienst na verkoop en volgt de openstaande dossiers op.


Wie zoeken wij?

Je bent op zoek naar een administratieve functie;

Je beschikt over basiskennis sanitair en verwarming om de klant zo efficiënt mogelijk te kunnen helpen;

Je bent vlot Nederlandstalig;

Je hebt een analytische geest en een goed probleemoplossend vermogen;

Klantgerichtheid en correct afhandelen van de dossiers zijn een evidentie voor jou;

Je werkt nauwkeurig en volgt nauwgezet de bestaande procedures ;

Variabele uren volgens planning zijn haalbaar voor jou (7u - 19u) - permanentie beurtrol één zaterdagochtend om de 6 weken (8u - 13u) 

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk   (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk   (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) van ons nieuwe filiaal te Geel.

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk   (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en een groeps- en hospitalisatieverzekering.

Voor ons Sanicenter te LIBRAMONT zoeken wij een (m/v)

Verkoper-Magazijnier


Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze klanten (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) ;

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant ;

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel ;

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.



Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring ;

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt ;

Je spreekt vlot Nederlands en Frans ;

Je hebt ervaring met het gebruik van een computersysteem ;

Je staat open voor zaterdagwerk.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk   (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.

Wat is je missie?

Je ondersteunt de verschillende verkooppunten in Oost- en West-Vlaanderen door er onze klanten te onthalen (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) ;

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant ;

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel ;

Je zorgt dat elke winkel er professioneel en net uitziet.


Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring ;

Ervaring in de verkoop is een pluspunt ;

Je werkt vlot met PC ;

Je staat open voor zaterdagwerk (8-13h) ;

Je bent flexibel, betrouwbaar en correct : je zal afwisselend werken in onze verkooppunten van Oost- en West-Vlaanderen (vervanging afwezige collega’s).

Je spreekt vlot Nederlands, beschikt over een rijbewijs B en ideaal gezien woon je centraal in de betrokken regio.

Open sollicitatie

Klik hier om spontaan te solliciteren

Toegang exclusief voorbehouden aan onze partners inzake rekrutering