FR  |  NL
Jobs

Sinds 1880 is Facq, een Belgisch familiebedrijf in permanente ontwikkeling, de specialist in badkamer, verwarming en systemen voor energiebesparing. Facq staat voor een omzet van meer dan 320 miljoen euro en stelt meer dan 900 medewerkers tewerk in 46 verkooppunten, 16 showrooms en 3 logistieke centra.


Wij zoeken momenteel collega's voor volgende functies:

Ontdek onze vacatures:

Wat is je missie bij Facq? 

Binnen jouw regio ga je op zoek naar nieuwe klanten en ben je tevens  verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het bestaande cliënteel  (installateurs van sanitair en centrale verwarming, aankoopdiensten van  grote bedrijven,...).

Je bouwt lange termijn relaties uit, onderhandelt op commercieel vlak en hebt een neus voor prospectie.

Je kan hierbij rekenen op de volle ondersteuning van onze verkooppunten.

 

Wie zoeken wij?

 Een geboren netwerker en verkoper voor wie klantentevredenheid en  resultaatgerichtheid op de eerste plaats komen, en voor wie prospectie  een uitdaging is.

 Affiniteit (door studies en/of ervaring) met techniek, ideaal gezien met sanitair en verwarming is een must.

 Enkele jaren ervaring in de B-to-B verkoop in de regio is een pluspunt.

 Je woont in de betrokken regio en spreekt vlot Nederlands.

Wat is je missie bij Facq? 

Binnen de regio Antwerpen-Limburg ga je op zoek naar nieuwe bouwprojecten en ben je tevens verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het bestaande cliënteel  (bouwpromotoren, bouwbedrijven, SOD firma’s, aannemers, architecten en studiebureaus...). 

Je analyseert de beschikbare marktinformatie en bouwt een sterk netwerk met lange termijn relaties uit.

Je onderhandelt op commercieel vlak met HVAC installatiebedrijven enkan hierbij rekenen op de ondersteuning van onze showrooms, projectteams en onze partner-leveranciers.


Wie zoeken wij?

Een geboren netwerker en verkoper voor wie klantentevredenheid en resultaatgerichtheid op de eerste plaats komen, en voor wie prospectie een uitdaging is.

Je kan terugkijken op bewezen succes in de B-to-B verkoop.

Affiniteit met de wereld van het vastgoed en meer bepaald met projectontwikkeling is een must. Voeling met de sector van het sanitair en HVAC is een pluspunt.

Je woont in de betrokken regio.

Wat is je missie bij Facq? 

Binnen de regio West-Vlaanderen ga je op zoek naar nieuwe bouwprojecten en ben je tevens verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het bestaande cliënteel  (bouwpromotoren, bouwbedrijven, SOD firma’s, aannemers, architecten en studiebureaus...). 

Je analyseert de beschikbare marktinformatie en bouwt een sterk netwerk met lange termijn relaties uit.

Je onderhandelt op commercieel vlak met HVAC installatiebedrijven en kan hierbij rekenen op de ondersteuning van onze showrooms, projectteams en onze partner-leveranciers.


Wie zoeken wij?

Een geboren netwerker en verkoper voor wie klantentevredenheid en resultaatgerichtheid op de eerste plaats komen, en voor wie prospectie een uitdaging is.

Je kan terugkijken op bewezen succes in de B-to-B verkoop.

Affiniteit met de wereld van het vastgoed en meer bepaald met projectontwikkeling is een must. Voeling met de sector van het sanitair en HVAC is een pluspunt.

Je woont in de betrokken regio.

Wat is je missie?

Als rechterhand van de verantwoordelijke Collect & Go, sta je in voor de dagelijkse opvolging van de werking van de dienst en zorg je dat bestellingen voor afhaling tijdig voorbereid worden, en het contact met de klanten (inclusief de betaling) op een professionele manier verloopt.

Als coach motiveer je de medewerkers van je ploeg en volg je mee de verdeling en uitvoering van de taken op.

Je neemt naast het operationele bij afwezigheid van je verantwoordelijke ook administratieve taken ter harte, zoals de opvolging van de prestaties in Kelio, de behandeling van het mailverkeer, de planning van het team, de documentenstroom in het kader van retours, economaat, enz. ... .

Je rapporteert aan de verantwoordelijke Collect & Go.


Wie zoeken wij?

Als ervaren magazijnier heb je een klare kijk op de organisatie en oog voor detail. 

Je bent een geboren coach die bijstuurt waar nodig en prioriteiten stelt om de vooropgestelde planning te respecteren. 

Je bent een open communicator en drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans. 

Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.

Je bestuurt vlot de courante machines, waaronder een stapelaar, hef- en reachtruck. 

Je bent flexibel, stipt en respecteert de voorgeschreven procedures.

Je werkt afwisselend van 6u30 - 15u en 9u30-18u, en één week op vijf ook de zaterdag.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.

 

Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair ; 

Je hebt ervaring met het gebruik van een computersysteem en het lezen van plannen ;

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover ;

Je bent vlot tweetalig NL/FR.

Wat is je missie bij Facq? 

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt;

Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair; 

Je werkt vlot met PC en hebt ervaring met het lezen van plannen;

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover;

Je spreekt vlot Nederlands;


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie bij Facq? 

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair ; 

Je werkt vlot met PC en hebt ervaring met het lezen van plannen ;

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover ;

Je spreekt vlot Nederlands.


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Voor onze showroom te Arlon zoeken wij een (m/v)

Adviseur-Verkoper


Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ;


Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

Je hebt ervaring met het gebruik van een computersysteem en het lezen van plannen ;

Je bent vlot tweetalig NL/FR

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover.


Wat is je missie bij Facq? 

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak.

Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in: je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt.

Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair.

Je werkt vlot met PC en hebt ervaring met het lezen van plannen.

Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover.

Je spreekt vlot Nederlands.


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie bij Facq? 

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en  geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op  technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

 Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je  maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de  afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

 Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

 Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair ; 

 Je werkt met de courante PC toepassingen en kan vlot een plan lezen ;

 Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover ;

 Je spreekt vlot Nederlands.

Wat is je missie bij Facq? 

Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en  geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op  technisch, esthetisch als commercieel vlak ;

 Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je  maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de  afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.


Wie zoeken wij?

 Je bent een ervaren verkoper voor wie klanttevredenheid op de eerste plaats komt ;

 Je hebt affiniteit met interieurvormgeving en/of sanitair ; 

 Je werkt met de courante PC toepassingen en kan vlot een plan lezen ;

 Je bent bereid op zaterdag te werken, hier staat een vrije dag in de week tegenover ;

 Je spreekt vlot Nederlands.

Wat is je missie bij Facq?

- Je leidt projecten van A tot Z in goede banen; 

- In samenspraak met de gebruikers voer je een functionele analyse uit;

- Je vertaalt dit in een technische analyse om het kader te bepalen waarbinnen het project zal worden gerealiseerd;

- Je schrijft, verbetert en test de programma's en je voert integratie- en performantietesten uit;

- Je stelt een globale en gedocumenteerde technische analyse op;

- Je ondersteunt de gebruikers en de omgeving tijdens het uitvoeren van de testen en verwerkt hun feedback waar relevant;

- Je bent verantwoordelijk voor de implementatie en follow-up van de nieuwigheden (programma's, parametrisatie, documentatie, ...), rekening houdend met eventuele interacties met andere domeinen;

- Je biedt technische ondersteuning bij de implementatie van belangrijke projecten.

 

Wie zoeken wij?

- Je hebt de opleiding Toegepaste Informatica succesvol beëindigd;

- Je hebt ervaring met .NET ontwikkelingen in C# en ervaring met Windows Server 2012 / Windows 10;

- Je hebt ervaring met php en Javascript;

- Je spreekt vlot Nederlands en/of Frans, en je hebt een uitstekende kennis van het technische Engels.

Voor ons Regionaal Magazijn te Alleur zoeken wij een (m/v)

Assistent Logistiek Teamleader


Wat is je missie bij Facq?

Naast je taken als magazijnier, ben je de rechterhand van de Teamleader Logistiek. 

Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de orderpicking, het stockeren van de goederen, alsook van de retours.

Als coach motiveer je de medewerkers van je ploeg en je volgt mee de werkverdeling en uitvoering van de taken op.

Je neemt administratieve taken ter harte, zoals de opvolging van de prestaties van je medewerkers, de behandeling van het mailverkeer, de documentenstroom in het kader van retours, enz…

Je rapporteert aan je Teamleader Logistiek.


Wie zoeken wij?

Als ervaren magazijnier heb je een klare kijk op de organisatie en oog voor detail.

Je bent een geboren coach die bijstuurt waar nodig en prioriteiten stelt, teneinde de vooropgestelde planning te respecteren. 

Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.

Je bent een vlotte communicator en drukt je vlot uit in het Frans            

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.




Voor ons Regionaal Magazijn te Zaventem zoeken wij een (m/v)

Assistent Logistiek Teamleader


Wat is je missie bij Facq?

Naast je taken als magazijnier, ben je de rechterhand van de Teamleader Logistiek. 

Je staat in voor de dagelijkse opvolging van de orderpicking, het stockeren van de goederen, alsook van de retours.

Als coach motiveer je de medewerkers van je ploeg en je volgt mee de werkverdeling en uitvoering van de taken op.

Je neemt administratieve taken ter harte, zoals de opvolging van de prestaties van je medewerkers, de behandeling van het mailverkeer, de documentenstroom in het kader van retours, enz…

Je rapporteert aan je Teamleader Logistiek.


Wie zoeken wij?

Als ervaren magazijnier heb je een klare kijk op de organisatie en oog voor detail.

Je bent een geboren coach die bijstuurt waar nodig en prioriteiten stelt, teneinde de vooropgestelde planning te respecteren. 

Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.

Je bent een vlotte communicator en drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans  

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Om onze ploeg van chauffeurs in Merelbeke te versterken, zijn we op zoek naar Chauffeurs C met vakbekwaamheid die graag extra op zaterdag willen werken.

 

Wat is je missie?

Je zorgt voor de leveringen op zaterdag bij een tiental professionele/particulieren klanten in de regio Oost en West Vlaanderen, volgens een opgestelde ritvolgorde.  Samen met een collega laad je je vrachtwagen. Je werkt op een stipte en zorgvuldige manier.

 

Wie zoeken wij?

Je hebt relevante ervaring als distributiechauffeur  met vakbekwaamheid en hebt een goede kennis van het Belgische wegennet.

Je start om 7.00 uur  en je werkt gemiddeld 6 à 8 uur, naargelang de voorziene rit  en het aantal leveringen.

Je rijdt graag met een 12T vrachtwagen, voorzien van een automatische versnellingsbak ;

Fysisch werk  is geen probleem.

Je bent klantvriendelijk en zoekt steeds de beste oplossing voor elke situatie in samenspraak met je collega op expeditie.

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig ;

Je spreekt vlot Nederlands.

 

Wat bieden wij?

Een uitdagende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf.
Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques

Wat is je missie?

Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van je vrachtwagen.

Je levert dagelijks correct en tijdig de bestellingen bij onze klanten en/of filialen in de regio Oost - en West- Vlaanderen, en Antwerpen. 

 

Wie zoeken wij?

Je hebt  ervaring als distributiechauffeur en beschikt over een rijbewijs C met vakbekwaamheid en een geldige bestuurderskaart.

Je bent Nederlandstalig.

Je hebt een goede kennis van het Belgische wegennet.

Je bent klantvriendelijk en zoekt steeds de beste oplossing voor elke situatie.

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig.

Je start dagelijks om 6u00 of 07u00  - op vrijwillige basis werk je sporadisch op zaterdag.


 

Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf.

Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques, een bonus en een groepverzekering.

Wat is je missie?

Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vrachtwagen en het correct en tijdig leveren van de bestellingen bij onze klanten en/of filialen.


Wie zoeken wij?

Je hebt relevante ervaring als distributiechauffeur met rijbewijs C en je hebt een goede kennis van het Belgische wegennet ;

Je bent klantvriendelijk en zoekt steeds de beste oplossing voor elke situatie;

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig;

Je bent vlot tweetalig Nederlands – Frans.

 

Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf.

Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen ;

Je start dagelijks om 6u30 - op vrijwillige basis werk je sporadisch op zaterdag.

Voor ons Regionaal Magazijn te Alleur zoeken wij een (m/v)

Tweetalige Chauffeur C


Wat is je missie?

Je bent verantwoordelijk voor het laden en lossen van de vrachtwagen en het correct en tijdig leveren van de bestellingen bij onze klanten en/of filialen.



Wie zoeken wij?

Je hebt relevante ervaring als distributiechauffeur en hebt een goede kennis van het Belgische wegennet ;


Je bent klantvriendelijk en steeds de beste oplossing voor elke situatie ;


Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig ;


Je bent vlot tweetalig Nederlands – Frans.





Wat is uw opdracht bij Facq?

 

- U verleent dagelijkse ondersteuning aan uw collega’s van de commerciële teams (Regionale managers, Afgevaardigden en Winkelverantwoordelijken) en u beantwoordt de vragen van onze klanten.

- U staat in voor het ingeven van de nettoprijzen voor de klanten;

- U zorgt voor het aanmaken en het beheer van de klantenfiches (checken van btw, activiteitssector, status, enz.)

- U beheert de aankoopkaarten van klanten en personeelsleden van Facq voor de regio die u is toegewezen;

U verleent de toegangen tot e-commerce, en verstrekt de logins en passwords;

- U beheert de klantenklachten ( dienst na verkoop & commercieël) en de e-mails van particuliere klanten.

 

Naar wie zijn wij op zoek?

 

- U bent klantgericht en een hoogstaande dienstverlening is uw topprioriteit;

- U heeft een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans (zowel mondeling als schriftelijk);

- U bent autonoom en werkt nauwgezet;

- U heeft een uitstekende kennis van Office en Internet;

- U bent een team player;

- U bent communicatievaardig en bent vlot in de omgang met onze partners en klanten;

- U bent ordelijk en georganiseerd;

Wat is je missie bij Facq?

Als HR business partner onder leiding van de HR manager, ben je de hoofdlink tussen HR en het lijnmanagement ; je zorgt voor de correcte en kwalitatieve toepassing van de HR procedures.

Je bent het HR aanspreekpunt voor de bijhuizen van Vlaams-Brabant, Limburg en Antwerpen, alsook de regionale zetel te Zaventem.

In nauwe samenwerking met het management volg je de medewerkers gedurende hun hele loopbaan bij Facq :


  • Rekrutering en selectie: je zorgt voor alle stappen in het rekruterings- en selectieproces van de nieuwe medewerkers alsook voor de interne medewerkers die wensen te evolueren naar een andere functie.

  • Beheer van competenties: je zorgt voor de nodige ondersteuning inzake opleiding en evaluatie van de medewerkers zodat tegemoet gekomen wordt aan hun ontwikkelingsbehoeften (identificatie van de behoeften, implementatie en opvolging van de opleidingsplannen).

  • Support: je verleent advies in lijn met de HR strategie van het bedrijf.

  • Reporting: je volgt de HR indicatoren op en interpreteert deze.

  • Projecten: op aanvraag leid je verbeterprojecten (vb. aanwezigheidsbeleid).

 

Wie zoeken wij?

 

Om in deze missie te slagen

  • beschik je over een ervaring van minimum 5 jaar in een generalistische of specialistische functie binnen HR.

  • Je hebt een goede basiskennis van sociale wetgeving.

  • Je beschikt over een goed inzicht in HR activiteiten en processen.

  • Je bent een geboren communicator, zowel mondeling als schriftelijk, en zowel in het Nederlands als in het Frans.

  • Je bent van nature positief en voelt je betrokken, en draagt graag bij tot de resultaten van het team.

  • Je bent klantgericht en luistervaardig.

Wat is je missie?

- Je voert infrastructuur-basistaken uit om de systemen draaiende te houden en je gebruikt hierbij je kennis hardware en software.
 - Je zorgt voor technische ondersteuning zoals PC, LAN, de software en probleemoplossingen.

- Je zorgt voor het naleven van het bedrijfsbeleid en de procedures en volgt deze nauw op.

- Je biedt technische ondersteuning en assistentie aan medewerkers op zowel op hardware- als softwareniveau: installaties, configuraties, onderhoud, software-opleidingen, servers, netwerken, printing, security, …
- Je wordt betrokken bij de realisatie van verschillende IT-projecten.
- Je verbetert processen en deelt de "Best practices" binnen het bedrijf.

Wie zoeken wij?

- Je hebt bij voorkeur een bachelor-diploma Toegepaste Informatica, of gelijkwaardig door ervaring.

- Je hebt relevante werkervaring of je bent schoolverlater.

- Je bent vertrouwd met Office 365, Outlook, TCP/IP netwerken, switches, routers, VLAN, VMware/Veeam
- Kennis van Linux-systemen is een pluspunt.

- Je spreekt vloeiend Nederlands en je hebt een goede mondelinge kennis van het Frans.

- Je bent communicatief, stressbestendig en klantgericht. Je neemt initiatief en kunt prioriteiten stellen.


Wat bieden wij?

 Wij bieden een vast contract in een bedrijf met een vriendelijke familiale bedrijfscultuur, een uitdagende functie in een groeiend bedrijf en de mogelijkheid om je intern verder te ontwikkelen.

 Een marktconform salaris, plus extra-legale voordelen, maaltijdcheques, een verzekeringspakket en een collectieve bonus.



Samen met de Marketing Manager  sta je mee in voor de operationele uitvoering van de marketingstrategie. 


Wat is je missie bij Facq?

- Je bent in staat om vanuit een marketingachtergrond de behoeften te analyseren en om te zetten in daadkrachtige plannen en realisaties;

- Je start marketingprojecten op, bent een sparringpartner voor de commerciële teams en realiseert van A tot Z overeengekomen plannen;

- Concreet heb je te maken met alle aspecten van marketing en communicatie: drukwerk, direct marketing, branding, pers, productlanceringen, pos, beurzen, events, infoavonden, websites, online marketing, seo, sea, adwords, content creatie, lead generation, sponsoring,...;

- Je bewaakt mee de huisstijl, de inhoud en de kwaliteit van alle communicatie en dit in lijn met de corporate identities;

- Je coördineert je projecten in samenwerking met je collega’s en diverse externe partners zoals communicatiebureaus, PR, drukkerijen, mailingbureaus etc.


Wie zoeken wij?

- Bachelor- of masteropleiding (marketing, communicatie);

- Een relevante werkervaring in een brede marcom rol is een plus;

- Ondernemende en enthousiaste professional die voldoende hands-on is om ook de operationele marcom-taken op zich te nemen;

- Iemand met een commerciële ingesteldheid die graag dicht bij de markt staat, die een intrinsieke interesse heeft voor de business en die pro-actief meedenkt op vlak van sales en marketing;

- Uitstekende communicator, zowel mondeling als schriftelijk;

- Vertrouwd met communicatietools- en systemen: Indesign, Photoshop, Wordpress, CMS (Kentico, Wordpress,...), content planning tools;

- Ervaring met e-commerce is een plus;

- Planmatig en gestructureerd, met een sterk oog voor detail. Iemand met een goede zelforganisatie en die deadlines weet te respecteren.

;- Aangename teamplayer die intern en extern constructieve samenwerkingsrelaties opzet;

- Ervaring met grafisch design is zeker een voordeel. Gevoel voor creatie, design, look & feel;

Wat is je missie bij Facq?

In overleg met de logistiek manager ben je verantwoordelijk voor de optimale werking van de verschillende afdelingen in het regionale magazijn in Zaventem.

Om een efficiënte uitvoering van de bestellingen te verzekeren organiseer en coördineer je samen met de logistieke teamleaders van de verschillende afdelingen:  receptie, stockering, orderpicking en verpakking.

Je volgt de werking van de dienst goederenontvangst nauw op bij het controleren van de inkomende goederen en een nauwkeurige verwerking in de database.

Je verzekert de goede werking van de dienst Collect en Go door een tijdige voorbereiding van de bestellingen en de gestelde afhalingstermijnen te waarborgen.

Door de organisatie en de uitvoering van permanente stockcontroles garandeer je een correct voorraadbeheer.

Je bent in staat je medewerkers aan te sturen, te begeleiden en te motiveren. Je zorgt ervoor dat hun betrokkenheid en engagement bijdragen tot een optimale werking van het magazijn.

Je werkt nauw samen met de commerciële diensten, de aankoop- en bevoorradingsdiensten om een maximale klantentevredenheid na te streven.

Je rapporteert aan de logistiek manager van het regionale magazijn.


Wie zoeken wij?

Je beschikt over de vaardigheden om de werking van het magazijn te analyseren, te organiseren en taken te delegeren aan je medewerkers.  Je steekt de handen uit de mouwen waar nodig.

Je hebt reeds ervaring als leidinggevende in een logistieke omgeving en beschikt over de nodige brevetten : stapelaar, heftruck, reachtruck,…

Je werkt nauwkeurig en besteedt de nodige aandacht aan de veiligheid, de orde en netheid in het magazijn. 

Je bent communicatief en betrokken. Je hebt ervaring in het aansturen en motiveren van een team van een 50 tal medewerkers. 

Je hebt een goede kennis van MS Office-toepassingen. 

Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans.

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Wat is je missie bij Facq?

In overleg met de logistiek manager ben je verantwoordelijk voor de optimale werking van de verschillende afdelingen in het regionale magazijn in ALLEUR;. 

Om een efficiënte uitvoering van de bestellingen te verzekeren organiseer en coördineer je samen met de Team Leaders de verschillende afdelingen:  receptie, stockering, orderpicking en verpakking.

Je volgt de werking van de dienst goederenontvangst nauw op bij het controleren van de inkomende goederen en een nauwkeurige verwerking in de database.

Je verzekert de goede werking van de dienst Collect en Go door een tijdige voorbereiding van de bestellingen en de gestelde afhalingstermijnen te waarborgen.

Door de organisatie en de uitvoering van permanente stockcontroles garandeer je een correct voorraadbeheer.

Je bent in staat je medewerkers aan te sturen, te begeleiden en te motiveren. Je zorgt ervoor dat hun betrokkenheid en engagement bijdragen tot een optimale werking van het magazijn.

Je werkt nauw samen met de commerciële diensten, de aankoop- en bevoorradingsdiensten om een maximale klantentevredenheid na te streven.

Je rapporteert aan de logistiek manager van het regionale magazijn.


Wie zoeken wij?

Je beschikt over de vaardigheden om de werking van het magazijn te analyseren, te organiseren en taken te delegeren aan je medewerkers.  Je steekt de handen uit de mouwen waar nodig.

Je hebt reeds ervaring als leidinggevende in een logistieke omgeving. Je beschikt over de nodige brevetten  (stapelaar, heftruck, reachtruck ) besturen.

Je werkt nauwkeurig en besteedt de nodige aandacht aan de veiligheid, de orde en netheid in het magazijn. 

Je bent communicatief en betrokken. Je hebt ervaring in het aansturen en motiveren van een team van een 45-tal medewerkers. 

Je hebt een goede kennis van MS Office-toepassingen. Kennis van het Frans is verplicht. 

Je werkt in een wekelijks wisselend uurrooster van 05u tot 13u30 en van 13u30 tot 22u.

Voor onsregionaalmagazijn in Alleur zoeken wi jeen

Logistiek Teamleader


Wat is je missie bij Facq?

Als verantwoordelijke organiseer en coördineer je dagelijks zowel de stockering, de voorbereiding van de bestellingen als de afhandeling van de retourzendingen.

Als coach motiveer je je ploeg. Je zorgt voor de verdeling en de uitvoering van de taken.

Je neemt de administratieve taken ter harte zoals de opvolging van de prestaties, de behandeling van het mailverkeer en het administratief beheer van de documentenflow.

Je rapporteert aan de Supervisor Logistiek.


Wie zoeken wij?

Als ervaren magazijnier bestuurt je vlot de courante toestellen (stapelaar – heftruck – reachtruck).

Je hebt een duidelijke kijk op de werkorganisatie en hebt aandacht voor de details.

Je bent een geboren coach, met relevante ervaring in het beheer van een team, van planning en prioriteiten.

Veiligheid, orde en netheid draag je hoog in het vaandel.

Je bent flexibel en stipt en zorgt dat de voorgeschreven procedures nageleefd worden.

Je drukt je vlot uit in het Frans   .

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Voor onsregionaalmagazijn in Zaventem zoeken wij een

Logistiek Teamleader

Wat is je missie bij Facq?

In overleg met de logistiek manager ben je verantwoordelijk voor de optimale werking van de verschillende afdelingen in het regionale magazijn in  Zaventem.

Om een efficiënte uitvoering van de bestellingen te verzekeren organiseer en coördineer je samen met de logistieke teamleaders van de verschillende afdelingen:  receptie, stockering, orderpicking en verpakking.

Je volgt de werking van de dienst goederenontvangst nauw op bij het controleren van de inkomende goederen en een nauwkeurige verwerking in de database.

Je verzekert de goede werking van de dienst Collect en Go door een tijdige voorbereiding van de bestellingen en de gestelde afhalingstermijnen te waarborgen.

Door de organisatie en de uitvoering van permanente stockcontroles garandeer je een correct voorraadbeheer.

Je bent in staat je medewerkers aan te sturen, te begeleiden en te motiveren. Je zorgt ervoor dat hun betrokkenheid en engagement bijdragen tot een optimale werking van het magazijn.

Je werkt nauw samen met de commerciële diensten, de aankoop- en bevoorradingsdiensten om een maximale klantentevredenheid na te streven.

Je rapporteert aan de logistiek manager van het regionale magazijn.


Wie zoeken wij?

Je beschikt over de vaardigheden om de werking van het magazijn te analyseren, te organiseren en taken te delegeren aan je medewerkers.  Je steekt de handen uit de mouwen waar nodig.

Je hebt reeds ervaring als leidinggevende in een logistieke omgeving en beschikt over de nodige brevetten : stapelaar, heftruck, reachtruck,…

Je werkt nauwkeurig en besteedt de nodige aandacht aan de veiligheid, de orde en netheid in het magazijn. 

Je bent communicatief en betrokken. Je hebt ervaring in het aansturen en motiveren van een team van een 10 -15 tal medewerkers. 

Je hebt een goede kennis van MS Office-toepassingen. 

Je drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans

Je werkt in een twee shiften systeem van 5u – 13u30 en 13u30-22u.

Wat is je missie bij Facq?

Je stockeert de goederen, ons assortiment buizen tot lengte 6 meter,  zorgvuldig en op een veilige manier op de juiste locatie zodat de bestellingen vlot voorbereid kunnen worden ;

Je verzamelt zorgvuldig, tijdig en correct de bestelde goederen, controleert en verpakt ze om ze vervolgens klaar te zetten voor levering aan eigen winkels of klanten ;

Bijkomend zorg je voor het correct opbouwen van de paletten met de verschillende goederen . Je zorgt voor het efficiënt en optimaal laden van de opliggers.

Je bent mede verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn.


 

Wie zoeken wij?

Je bent een teamplayer voor wie fysiek werk geen probleem is ;

Je hebt relevante ervaring als magazijnier en kan met een heftuck rijden (brevet niet noodzakelijk maar een plus); ervaring met de rolbrug is een voordeel.

Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig ;

Je werkt in een wekelijks wisselend uurrooster van 6u00 tot 14u18 en van 11u42 tot 20u0


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen de dynamiek van een groeiend bedrijf, waar het steeds mogelijk is om intern te evolueren ;

Een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen.

Permanente opleidingen die je toelaten je potentieel verder te ontwikkelen ;

Wat is je missie bij Facq?

Je stockeert de goederen zorgvuldig en op een veilige manier op de juiste locatie zodat de bestellingen vlot voorbereid worden.

Je verzamelt tijdig en correct de bestelde goederen met behulp van een stapelaar en reachtruck . Je controleert en verpakt de goederen voor levering aan onze eigen winkels of aan klanten.

Je bent verantwoordelijk voor de orde en netheid van het magazijn.


 

Wie zoeken wij?

Je bent een teamspeler voor wie fysiek werk geen probleem is.

Je hebt relevante ervaring als magazijnier. Je bestuurt vlot een reachtruck en stapelaar (een brevet is een pluspunt).

Je bent stipt, werkt nauwkeurig, ordelijk en veilig.

Je werkt volgens een wisselend wekelijks uurrooster: van 6.00 tot 14.18 uur of van 11.42 tot 20.00 uur.


 

Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket  met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Je takenpakket:

- Vertalen van de vooropgestelde verkoopdoelstellingen voor zijn/haar regio naar duidelijk gedefinieerde objectieven teneinde bij te dragen tot de realisatie van de omzet van de organisatie. 

- Opvolgen van de resultaten, deze aan de vooropgestelde targets toetsen en bijsturen waar nodig teneinde de vooropgestelde verkoopdoelstellingen te realiseren. 

- Via het Contact center erop toezien dat er een optimale samenwerking bestaat tussen de commerciële en logistieke operaties van Facq

- Toezien dat de commerciële strategie van Facq inzake projecten op de juiste manier toegepast wordt, en erover waken dat dat in evenwicht is met de twee andere regionale zetels

- Verantwoordelijk voor de juiste begeleiding en het juiste kader voor de showroomprojecten via de PST afdeling (project support team)

- Onderhouden van contacten met de belangrijkste klanten om een lange termijn relatie uit te bouwen.

- Toezien op een consistente prijszetting van de uitgaande offertes om de klant een eerlijk en correct voorstel te kunnen doen.

- Erover waken dat het kwaliteitssysteem van Facq correct in de dagelijkse operaties toegepast wordt


Vereiste vaardigheden en ervaring:

- Bachelor of Master in een technische en/of businessrichting

- Ruime commerciele ervaring en dit in een leidingevende rol

- Aanleg voor techniek

- Uitstekende kennis van het Nederlands, Frans en Engels. 

- Heel goed kunnen communiceren: mondig en diplomatisch

- Nauwgezet, met grote zin voor ethiek

- Teamspeler met zin voor humor

Wat is je missie bij Facq?

Binnen onze projectdienst sta je als projectbeheerder HVAC in voor de service en verkoop van verwarming en ventilatie aan professionele klanten :

Je stelt offertes op conform de lastenboeken , je adviseert de klant bij het nemen van technische beslissingen en de keuze van de producten.

Je bent de schakel tussen de klanten, de leveranciers en onze vertegenwoordigers. Dankzij deze samenwerking zorg je voor een dynamische opvolging van je dossiers.

 

Wie zoeken wij?

Een assertieve en diplomatische teamspeler met uitgebreide technische kennis van residentiële verwarming en ventilatie, bij voorkeur gebaseerd op een verkoopgerichte praktijkervaring.

Je bent flexibel, stressbestendig en klantgericht.

Je communiceert vlot en houdt van een commerciële uitdaging.

Beslissingen nemen en problemen oplossen maken deel uit van je competenties.

Je bent leergierig , hebt interesse in nieuwe technologieën en bereid je continu bij te scholen.

Je spreekt vlot Nederlands.


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.


Na een opleidingsperiode ben je verantwoordelijk  voor het opmaken en uitvoeren van een verkoopplan teneinde de vooropgestelde verkoopsobjectieven binnen een specifieke regio (Vlaams-Brabant, Limburg, Antwerpen) te realiseren.


Je takenpakket:

- Vertalen van de vooropgestelde verkoopdoelstellingen voor zijn/haar regio naar duidelijk gedefinieerde objectieven teneinde bij te dragen tot de realisatie van de omzet van de organisatie. 

- Opvolgen van de resultaten, deze aan de vooropgestelde targets toetsen en bijsturen waar nodig teneinde de vooropgestelde verkoopdoelstellingen te realiseren. 

- Onderhouden van contacten met de belangrijkste klanten en/of prospecten teneinde een lange termijn relatie uit te bouwen en zo de vooropgestelde omzet te realiseren. 

- Toezien op een consistente prijszetting en de correctheid van de uitgaande offertes teneinde de klant een eerlijk en correct voorstel te kunnen doen. 

- Coördineren en organiseren van de verschillende activiteiten binnen de afdeling naargelang de prioriteiten en bekwaamheden van elk, en de noden van de klant hetzij intern of extern teneinde een efficiënte en doeltreffende service te kunnen bieden die beantwoordt aan de kwaliteitseisen van de organisatie binnen de gestelde termijnen.

- Motiveren van zijn/haar medewerkers teneinde de competenties, vaardigheden en knowhow optimaal te benutten

- Erover waken dat het kwaliteitssysteem van Facq correct in de dagelijkse operaties toegepast wordt


Vereiste vaardigheden en ervaring:

- Bachelor of Master in een technische en/of businessrichting

- Ruime commerciele ervaring en dit in een leidingevende rol

- Aanleg voor techniek

- Uitstekende kennis van het Nederlands, Frans en Engels. 

- Heel goed kunnen communiceren: mondig en diplomatisch

- Nauwgezet, met grote zin voor ethiek

- Teamspeler met zin voor humor

Voor ons depot te Alleur  zoeken wij een: 

 medewerker Expeditie ( halftijds)


Wat is je missie bij Facq?

Binnen de expeditiedienst van ons magazijn bied je administratieve en operationele ondersteuning. Je staat mee in voor het klassement van de documenten en je zorgt dat de bestelbons bij de juiste ploeg in het magazijn terechtkomen.

Nadien controleer je dat de bestellingen door het magazijn zijn afgewerkt.

Je ondersteunt je collega's bij de voorbereiding van de vrachtwagenritten en je maakt de leveringsdocumenten klaar voor de chauffeurs.

Je bewaakt het gehele proces tot de levering van de goederen op de eindbestemming.

Je grijpt in waar nodig om problemen te voorkomen of op te lossen, in samenspraak met de chauffeurs.


Wie zoeken wij?

Je bent een administratieve duizendpoot en houdt ervan in een team te werken.

Je werkt georganiseerd en nauwkeurig. Je bent sterk in plannen.

Je bent communicatief en je kan je gemakkelijk aanpassen aan de verschillende contacten.

Je bent bereid  om s'avonds te werken ( 16u40/20u30)

Je spreekt vlot Frans & Nederlands.

Wat is je missie bij Facq? 

Je staat in voor de dagelijkse beheerstaken in het Contact Center : je neemt commerciële beslissingen, je houdt toezicht op de werkverdeling en planning, en staat garant voor een efficiënt werkende dienst;

Als people coach motiveer je je medewerkers, je biedt een luisterend oor en schept een kader van vertrouwen en zelfontplooiing. Je neemt ook het administratieve personeelsbeheer waar (planning, prestaties, professionele overzichten…);

Je ondersteunt je medewerkers in hun dagelijkse taken en waar nodig, zet je mee je schouders onder het operationele werk;

Je streeft naar continue verbetering van de bedrijfsprocessen van jouw afdeling en je werkt synergieën uit tussen je team en de andere diensten.


Wie zoeken wij?

Je bent een geboren team coach. Ervaring in een leidinggevende functie is zeker een troef.

Je bent vlot tweetalig Nederlands-Frans; 

Je bent besluitvaardig zodat je steeds de nodige acties kan ondernemen, ook onder tijdsdruk;

Je bent luistervaardig en beschikt over een goed probleemoplossend vermogen; 

Je resultaatgerichtheid zorgt dat je de vooropgestelde doelstellingen op een vastberaden manier behaalt.

Wat is je missie bij Facq? 

Je draagt actief bij aan het behalen van de objectieven door je goede leiderschap, het uitmuntende onthaal van de klanten en aan de realisatie van de commerciële resultaten.

  • Je draagt bij aan de objectieven van groei en verkoop ;
  • Je bent verantwoordelijk de organisatie en motivatie van je team ;
  • Je draagt bij aan de opleiding en ontwikkeling van je verkoopsploeg zodat ze hun productkennis nog beter kunnen inzetten bij het technisch advies aan de klanten ;
  • Je zorgt voor een professionele uitstraling van de ploeg en je verkooppunt ;
  • Je leidt de verkoop en het voorraadbeheer in goede banen.

 

Wie zoeken wij? 

Je hebt minstens 2 jaar bewezen ervaring in een soortgelijke functie ;

Je bent technisch bekwaam in sanitair en verwarming, door opleiding of ervaring ;

Je bent een betrokken, dynamische en communicatieve teamleader met bewezen ervaring;

Beslissingen nemen, onderhandelen en problemen diplomatisch oplossen maken deel uit van je vaardigheden ;

Je bent bereid om op zaterdag te werken;

Je bent tweetalig NL/FR en woont in de regio.

Wat is je missie?

Binnen ons contact center sta je in voor de service aan de klanten : antwoorden op hun vragen met betrekking tot de bestellingen (levering, beschikbaarheid van de artikels) en tot de producten ( prijzen, stock, termijn);

Je verzekert de opvolging tot en met het noteren van de bestelling;

Je organiseert de levering in samenwerking met de dienst expeditie;

Wie zoeken wij?

Je voelt je in je nopjes in een administratieve functie, met commerciële telefonische contacten;

Je bent vlot tweetalig NL/FR

Je hebt een analytische geest en een goed probleemoplossend vermogen;

Klantgerichtheid en correct afhandelen van de dossiers zijn een evidentie voor jou;

Je werkt nauwkeurig en volgt nauwgezet de bestaande procedures;

Basiskennis sanitair en verwarming is een plus;

Je bent bereid een zaterdag op 8 te werken.

Wat is je missie?

Binnen ons Contact Center sta je in voor de service aan de klanten : antwoorden op hun vragen met betrekking tot de bestellingen (levering, beschikbaarheid van de artikels) en tot de producten ( prijzen, stock, termijn) ;

Je verzekert de opvolging tot en met het noteren van de bestelling, dit in samenwerking met de commercïele afdeling die de offerte opmaakte ;

Je organiseert de levering in samenwerking met de dienst expeditie ;

Je verzekert de dienst na verkoop en volgt de openstaande dossiers op.


Wie zoeken wij?

Je bent op zoek naar een administratieve functie;

Je beschikt over basiskennis sanitair en verwarming om de klant zo efficiënt mogelijk te kunnen helpen;

Je bent vlot Nederlandstalig;

Je hebt een analytische geest en een goed probleemoplossend vermogen;

Klantgerichtheid en correct afhandelen van de dossiers zijn een evidentie voor jou;

Je werkt nauwkeurig en volgt nauwgezet de bestaande procedures ;

Variabele uren volgens planning zijn haalbaar voor jou (7u - 19u) - permanentie beurtrol één zaterdagochtend om de 6 weken (8u - 13u) 

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk   (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie bij Facq?

Je onthaalt onze professionele klanten aan de toonbank (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...).

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant.

Je zorgt voor de administratieve opvolging:  de opmaak van bestelbons, leveringsnota's, offertes, ... 

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel.

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij?

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring. Kennis van ventilatie is een troef.

Je voelt je aangetrokken tot de verkoop. Ervaring in de verkoop is een pluspunt.

Je werkt vlot met PC.

Je staat open voor zaterdagwerk   (1 voormiddag op 2 van 8u00  tot 13u00).


Wat bieden wij? 

Een uitdagende en afwisselende job binnen een dynamisch groeiend bedrijf, met een aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering.

Wat is je missie? 

Je onthaalt onze klanten aan de toonbank  (loodgieters, verwarmingsspecialisten,...) ;

Je staat in voor de verkoop, het technisch advies en levert een gepersonaliseerde service en dienst na verkoop aan de klant ;

Je zorgt voor de correcte afhandeling van binnenkomende goederen en stockeert deze op de correcte plaats in onze winkel ;

Je zorgt dat de winkel er professioneel en net uitziet.

 

Wie zoeken wij? 

Je bent technisch bekwaam in sanitair of verwarming, door opleiding of ervaring ;

Ervaring in de verkoop is een pluspunt ;

Je werkt vlot met PC ;

Je staat open voor zaterdagwerk (één zaterdag op 3).

Je bent vlot tweetalig NL/FR en woont in de regio ;

Open sollicitatie

Klik hier om spontaan te solliciteren

Toegang exclusief voorbehouden aan onze partners inzake rekrutering